Powrót do Realizacji

W styczniu w Alei Bielany odbył się wernisaż IX edycji wystawy WRO FASHION FOTO. To nasz autorski pomysł, nasz projekt, nasze fotograficzne przedsięwzięcie, które jest unikatem w skali kraju.

Celem naszej wystawy jest poruszenie i promocja środowiska fotograficzno-modowego, nawiązywanie nowych branżowych relacji, a także umożliwienie podmiotom biznesowym promocję poprzez współpracę z branżą mody, która zawsze odbierana jest niezwykle prestiżowo. Niewątpliwie wystawa to także promocja agencji SPOT Management oraz docieranie do nowych grup odbiorców. Dlatego po prezentacji fotografii w Alei Bielany, przenieśliśmy wystawę również do wrocławskiego klubu Szklarnia.

Tym razem w wystawie wzięło udział 15 fotografów – każdy z nich przygotował jedną sesję, której efektem jest jedno modowe zdjęcie wpisujące się w tegoroczny motyw przewodni. W kooperacji z Aleją Bielany fotograficy i styliści korzystali z zasobów odzieżowych i wnętrzarskich dostępnych w portfolio galerii. Ze względu na specyfikę Alei Bielany, motyw przewodni tej edycji to „Moda na wnętrza”.

Produkcja wystawy ma trzy obszary, które budują naszą wartość i doświadczenie, a z drugiej strony dają szansę na udowodnienie naszych umiejętności i wiedzy:

  1. logistyka – niewątpliwie spięcie 15 sesji zdjęciowych w ciągu miesiąca wymaga heroicznej pracy, sprawnego działania, elastyczności, kreatywności i samodyscypliny; ‚
  2. walor artystyczny – organizacja wystawy fotografii mody wymaga jedna pewnej artystycznej wrażliwości, wiedzy i wyczucia – zawsze jesteśmy dla naszych fotografów wsparciem i pomocą;
  3. marketingowo-PR-owy – praca przy wystawie wymaga również konsekwentnej pracy związanej z promocją wydarzenia i pokazywaniem go szerszym odbiorcom. Zależy nam na tym, aby wychodzić poza środowisko branży mody i beauty.

Jak zwykle wsparli nas niezwykli partnerzy: Notopstyk, Hello Beauty, Beauty Talent Academy, Stajnia Studio, a także media: Feszyn.com, Modanaurode.pl, Zegarki i moda oraz Moda i Ja.