Powrót do Blog

Pokazy mody Project Fashion Day

10/04/2019

Jedyna taka impreza we Wrocławiu – pokazy Project Fashion Day.

30 marca 2019 r. w CK Agora we Wrocławiu odbyła się 3 edycja Project Fashion Day. Pomysłodawcą i organizatorem pokazu  jest agencja modelingowa SPOT Management. To jedyna cykliczna impreza na Dolnym Śląsku, która prezentuje modę na wybiegu.

Głównymi sponsorami wydarzenia zostali marka Volkswagen Centrum Wrocław, Martini, Piwne kosmetyki Saela, Body Boom, Wydawnictwo Bukowy Las oraz Kwiaton. Podczas pokazu o fryzury modelek zadbał salon Bołda Fryzjer Polski, wizaż przygotowały wizażystki z ALA Autorskie Licea Artystyczne i Akademickie. Oprawą drukarską eventu zajął się Artgraf Cars.

Jako pierwsza na wybiegu zaprezentowała marka Pracovnia, założona przez Magdalenę Karczewską oraz Anna Radojewską. Pracovnia to miękkie, wysokiej jakości tkaniny, poczucie komfortu i stylu. Kolekcji towarzyszyły piękne torebki nowej marki Argument. Kolejna zaprezentowała się ze swoją kolekcją Katarzyna Dworecka, założycielka marki Mindless. To awangardowa, przykuwająca uwagę moda idealna do szalonych sesji zdjęciowych. Stanowi ona świetną inspirację dla tych, którzy chcą wyglądać nietuzinkowo. Trzecia kolekcja została stworzona przez duet:  Kamila Fyda- Sikorska – Kapeluszowo oraz Małgorzatę Sidłowską. Na wybiegu zaprezentowały się ubrania z pięknych, klasycznych, eleganckich tkanin. Dominujące kolory to khaki, zielenie, turkusy połączone w interesujący sposób z akcentami intensywnego różu. Jako czwarta na wybiegu pojawiła się kolekcja Laury Filip, polskiej projektantki, która ma swoje atelier w Wiedniu. Laura Filip tworzy w klimacie lat 70-tych, co w połączeniu z nowoczesnymi tkaninami (cekiny, kraciaste i kwiatowe motywy) daje świetny efekt wykorzystywany przez polskie gwiazdy estrady (Anię Wyszkoni, Małgorzatę Ostrowską, Michała Szpaka). Jako ostatnie na wybiegu pojawiły się kreacje Kamila Hali, który przygotował krótką kolekcję ślubną oraz kolekcję wieczorową. U Kamila dominowały pióra i cekiny, a obok klasycznych kolorów przypisywanych sukniom wieczorowym, pojawił się również motyw głębokiej zieleni czy szmaragdu. Wszystkim pokazom towarzyszyły okulary z wrocławskiego salonu Zuna Eyewear and Concept Store pochodzące z kolekcji Toma Forda i Caroliny Herrery.

W trakcie pokazów zaprezentowała się również Megan Poparda z nową wnętrzarską marką Walfre, a wśród gości rozlosowano piękne, luksusowe poduszki tej marki. Po części pokazowej przeprowadzono loterię, wśród gości rozlosowano vouchery od salonu Bołda, upominki od Notino, zestawy książek o modzie z wydawnictwa Bukowy Las oraz fascynator od Kamili Fydy-Sikorskiej. Event poprowadziła Kama Tokarska.