Powrót do Blog

Konferencja „Moda a biznes” vol.4

22/11/2019

Czwarta edycja Konferencji „Moda a biznes”

 

23 listopada 2019 roku w sektorze eventowym salonu EMPIK we wrocławskim DH Renoma odbyła się konferencja „Moda a biznes”. Agencja Spot Management jest pomysłodawcą i organizatorem tego przedsięwzięcia. Swoją wiedzą i doświadczeniami dzielili się prelegenci, których pasją jest branża modowa. W tym roku wydarzenie odbywało się pod skrzydłami Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, a partnerem było studio fotograficzne GoPackshot.

Co aktualnie jest na fali w przemyśle modowym? Co trzeba wiedzieć, aby skutecznie funkcjonować w tym segmencie? Jak wystartować z nowym biznesem w branży mody? Odpowiedzi na te wszystkie pytania można za każdym razem odnaleźć na Konferencji „Moda a biznes”. To jedyne takie cykliczne wydarzenie na Dolnym Śląsku,  jedno z niewielu w Polsce, a listopadowy event odbywał się już po raz czwarty. Celem wydarzenia jest propagowanie wiedzy o tej branży, a także promowanie idei i potrzeby ciągłego rozwoju. Przekonujemy, że moda to nie tylko dobry wygląd, lecz przede wszystkim szeroki segment gospodarki, w którym odnoszą sukcesy ci, którzy podążają za nowinkami związanymi z trendami, promocją i technologią w tym sektorze.

Listopadowa edycja wydarzenia została objęta patronatem Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, którego tegorocznym hasłem przewodnim jest „Biznes bez barier”. Stanowi to doskonałe dopełnienie idei spotkania- hasło to ma na celu uświadomienie, że wszystkie nasze doświadczenia, a także płeć, wiek, życiorys, czy narodowość może być cennym atutem w każdym biznesie.

Partnerem wydarzenia było największe na Dolnym Śląsku i jedno z większych w Polsce studio fotograficzne GoPackshot obsługujące znaczących klientów z Polski i z zagranicy. GoPackshot w nowoczesny i dynamiczny sposób, realizuje sesje zdjęciowe na potrzeby sklepów internetowych reagując na światowe trendy w fotografii produktowej i modowej.

Konferencję otworzyła Joanna Głowacka, właścicielka agencji SPOT Management, która opowiedziała o partnerach listopadowej edycji, a także o idei samego wydarzenia. Podczas konferencji swoją wiedzą na temat różnych aspektów działalności w branży fashion podzielili się znamienici prelegenci:

Aleksandra Miernik, blogerka oraz studentka włoskiej Polimody: „Wydział Biznes w Modzie. Czy faktycznie potrzebny, aby zostać geniuszem biznesu w branży modowej?”

–  Kasia Trocewicz, twórczyni niepospolitego ConceptStore Piece of k8: „Historia o ucieczce z sieciówki do mody odpowiedzialnej”.

Roma Szafarek, makijażystka i stylistka znana z biznesowego i niezwykle profesjonalnego podejścia do swojej działalności: „Klient w biznesie modowym. Jak zrozumieć klienta oraz jak klient ma zrozumieć Ciebie?”

Linda Parys, fotografka, art director, założycielka jednego z pierwszych w Polsce ConceptStore Fu-Ku: „Doświadczenie, czy wrażenie? Budowanie marki osobistej”.